')

جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا

فارس: گزینه مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هزار بار گفتم دنبال پست و مقام نیستم، اصلا به من می‌توانید، بگویید تدارکات پرسپولیس.کریم باقری در خصوص آخرین شرایط خودش، دیدارهای جام حذفی، حضور بگوویچ در

banner
جستجوگر پیشرفته



فارس: گزینه مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هزار بار گفتم دنبال پست و مقام نیستم، اصلا به من می‌توانید، بگویید تدارکات پرسپولیس.


کریم باقری در خصوص آخرین شرایط خودش، دیدارهای جام حذفی، حضور بگوویچ در پرسپولیس و مشکلات حسین عبدی با گل‌محمدی ناگفته‌هایی را بیان کرد که در زیر اظهارات وی را می‌خوانیم:

فارس: نظرتان در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس چیست؟

خوشبختانه همه چیز خوب است و باید اعلام کنم که از آن چیزی که ما تصور می‌کردیم همه چیز زودتر بهبود یافته، بچه‌ها خوب تمرین می‌کنند و آماده بازی با نفت در چارچوب جام حذفی هستند. میل به بردن تیم‌ها در بین بازیکنان با رفاقت و یکدلی دیده می‌شود که این موضوع بسیار مهم و حیاتی برای موفقیت پرسپولیس است. همیشه اگر پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی خوب بوده به نتایج دلخواه خود هم رسیده است.

فارس: بازی با نفت تهران را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

نفت با بازی‌های خوب خود در فصل جاری نشان داده که با یک سری جوانان با انگیزه و مربی خوبش و مدیران کاربلدش در فوتبال ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. امیدوارم در مرحله اول بازی خوبی بین پرسپولیس و نفت برگزار شود و پرسپولیس بتواند از موقعیت‌های خود بیشتر استفاده کند تا با یک پیروزی شیرین به مرحله بعد راه پیدا کند. هرگز نباید نفت را دست‌کم بگیریم و دچار غرور شویم، چون این موضوع دشمن پرسپولیس است، اما روی هم رفته شرایطی که از تیم دیدم خوب است.

فارس: چرا خودتان همیشه در تمرینات حضور ندارید، گل‌محمدی گفته مشکلات شخصی دارید

نه مشکل من آنقدر حاد نیست. به همین دلیل سعی می‌کنم در ادامه بیشتر در کنار قرمزپوشان باشم. راستش را بخواهید از ناحیه پا احساس درد می‌کنم و به همین دلیل نتوانستم پا به پای سایر بازیکنان تمرین کنم. انشالله به زودی با لباس ورزشی کنار بچه‌ها برمی‌گردم تا بتوانم آنها را بیشتر از گذشته به همدیگر نزدیک کنم. من آمده‌ام که فقط به پرسپولیس کمک کنم همین و بس.

فارس: حالا که مدتی از رفتن ژوزه گذشته آیا پرسپولیس باز هم مشکلی دارد؟

در نیم‌فصل اول متأسفانه مشکلات زیادی داشتیم به نوعی بازیکن با مربی مشکل داشت و مربی با بازیکن اما الان این اتفاقات در پرسپولیس رخ نمی دهند و همه با خیال راحت وظیفه خود را می‌دانند. اگر هر فردی وظیفه خود را انجام دهد و در کار دیگری دخالت نکند با آرامش نتایج خوب هم به دست می‌آیند. در حال حاضر خوشحالم که بگویم اعتماد بین مربیان و بازیکنان وجود دارد و خیال همه راحت است. پرسپولیس پیشرفت می‌کند و از پتانسیل خود که به نظرم خیلی عالی است خوب استفاده می‌کند، بدون شک پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی دارد و من معتقدم که اگر شرایط همینطور باشد در نیم‌فصل دوم انشالله نتایج خوبی خواهد گرفت.

فارس: بالاخره مدیر فنی پرسپولیس شدید یا خیر؟

مثل اینکه هنوز مسئله مدیر فنی حل نشده، من تصمیم گرفتم که با خواسته گل‌محمدی و رویانیان در کنار پرسپولیس باشم. هزار بار می‌گویم مهم نیست چه اسمی و یا چه پستی داشته باشم چون مشکلی بابت این موضوع ندارم. از من خواستند کنار بچه‌ها باشم، من هم فکرم را کردم و گفتم؛ چشم. هرکس دوست دارد هر لقبی می‌خواهد به من بدهد. مشکلی نیست و اصلاً برایم مهم نیست اصلاً‌ سمت مرا از همین امروز بگذارید تدارکات تیم پرسپولیس.امیدوارم حضور من در این تیم مؤثر باشد و با کمک خدای بزرگ به خواسته خودمان برسیم.

فارس: با این حرف‌ها یعنی هنوز پست جدید را قبول نکرده‌اید؟

اگر 10 بار دیگر هم بپرسید همین حرف را می‌زنم، من آمده‌ام به پرسپولیس کمک کنم به هر عنوان یا لقبی باشد. اما من دنبال پست و مقام نیستم. بگویید کریم آمده به پرسپولیس کمک کند.

فارس: بگوویچ با نظر چه کسی به پرسپولیس آمد؟‌

ایشان با نظر گل‌محمدی به پرسپولیس آمد، چون سرمربی پرسپولیس به ایشان اعتقاد دارد، بگوویچ فرد با تجربه‌ای است و ایشان چند سال در فوتبال ایران شناخت خوبی پیدا کرده است و مدتی نیز در پرسپولیس مربیگری کرده است. امیدوارم که در کنار یحیی به پرسپولیس کمک کند. حالا من نمی‌دانم این اتفاق می‌افتد یا خیر اما تجربه بگوویچ خوب است و قطعاً گل‌محمدی به او اعتقاد داشته که وی را انتخاب کرده است.

فارس: آیا حسین عبدی حق دارد در این شرایط ناراحت باشد؟

با پیشنهاد مسئولان باشگاه و گل‌محمدی من و عبدی با همدیگر به پرسپولیس آمدیم، صحبت‌های اولیه بسیار خوبی داشتیم اما دیگر نمی‌دانم صحبت‌های بعدی عبدی با گل‌محمدی و مسئولان باشگاه چه شد؟ و به همین دلیل نظری درباره مشکل پیش آمده نمی‌دهم اما امیدوارم همه چیز به خوبی و خوشی تمام شود چون همه می‌دانند که پرسپولیس نباید آرامشش به هم بریزد.

فارس:‌آیا پرسپولیس قهرمان جام حذفی می‌شود؟‌

اگر همین روند را ادامه دهیم من خیلی به این تیم امیدوارم. خوشبختانه بچه‌ها خیلی سرحال هستند، ما هم امیدواریم پرسپولیس امسال موفق شود تا دل هوادارانش را که نیم‌فصل اول اذیت شدند را به دست بیاورند. بچه‌ها هم تلاش می‌کنند حالا باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. البته کار یحیی سخت است اما انشالله همه با هم کمک می‌کنیم که پرسپولیس موفق باشد.

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 100


:: برچسب‌ها: مدیر , فنی , تیم , فوتبال , پرسپولیس , تدارکات ,
نویسنده
نویسنده : myshop
تاریخ : [یکشنبه 17 دی 1391 ] [ 23:46]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
توتون یونانی تاریخ : شنبه 18 فروردین 1403
اولیا و شاه توتون تاریخ : چهارشنبه 15 فروردین 1403
وینستون ترک تاریخ : چهارشنبه 08 فروردین 1403
توتون اولیا ترکیه تاریخ : سه شنبه 07 فروردین 1403
پکیج توتون دیویدوف تاریخ : پنجشنبه 17 اسفند 1402
طعم واقعی سیگار اینجاست. تاریخ : دوشنبه 14 اسفند 1402
سیگار نکش ، می کشی اصل بکش تاریخ : دوشنبه 14 اسفند 1402
پکیج توتون وینستون آمریکایی تاریخ : پنجشنبه 10 اسفند 1402
لیست محصولات کمپانی توتون فریدون تاریخ : یکشنبه 06 اسفند 1402
ترازو آویز دیجیتال مدل لبخند تاریخ : سه شنبه 10 بهمن 1402
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 1131
کل نظرات کل نظرات : 18
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 4
تعداد اعضا تعداد اعضا : 18

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 103
باردید دیروز باردید دیروز : 529
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
بازدید هفته بازدید هفته : 2,117
بازدید ماه بازدید ماه : 4,522
بازدید سال بازدید سال : 83,253
بازدید کلی بازدید کلی : 658,269

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.145.161.228
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir