')

جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا

  دلم برای فوتبال تنگ شده ، بر می‌گردم؛ محرمی: سرمربی تیم ملی در جام‌جهانی 2014 می شوم. مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی دلش برای فوتبال تنگ شده و قصد دارد بعد از بازگشت به زندگی سالم،  این

banner
جستجوگر پیشرفته



 

دلم برای فوتبال تنگ شده ، بر می‌گردم؛ محرمی: سرمربی تیم ملی در جام‌جهانی 2014 می شوم.


مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی دلش برای فوتبال تنگ شده و قصد دارد بعد از بازگشت به زندگی سالم، 

این بار به فضای فوتبال برگردد. وی در سال جدید به کلاس‌های مربیگری خواهد رفت تا بتواند به صورت علمی

وارد دنیای مربیگری شود.

گفت و گوی مجتبی محرمی باخبرنگار ایلنا را در ادامه مطلب  می‌خوانید:

 

 

 

منبع خبر: ایلنا ، ایران ما


سال 92 برای شما چطور گذشت؟

برای من و خانواده‌ام 92 سال خوبی بود. همین که سالم شدم و به جامعه برگشتم و سلامت هستم، سال خوبی بود و خدا را شکر می‌کنم که الان چنین شرایطی دارم.

برای سال جدید برنامه خاصی داری؟

حالا تا سال جدید کی مرده و کی زنده، حالا خیلی مونده تا سال جدید و فعلاً برنامه خاصی ندارم تا ببینم چه چیزی پیش می آید. البته قرار است به کلاس مربیگری B آسیا بروم که این کلاس ها اردیبهشت ماه برگزار می شود.

چقدر دلت برای فضای فوتبال تنگ شده؟

خیلی، واقعاً دلم تنگ شده وا نشاءالله دوره ها را بگذارنیم تا ببینیم چه پیش می آید وخدا چه می خواهد.

دوست داری به عنوان سرمربی در فوتبال ایران فعالیت کنی؟

فعلاً نمی‌توانم بگویم و هنوز برای سرمربی شدن من زود است. اول باید کسب تجربه کنم و اگر خدا بخواهد بعداً سرمربی شوم.

 وقتی نوروز می‌آید چه حس وحالی داری؟

حس و حال خوبی دارم و یاد دوران کودکی برایم زنده می‌شود. آمدن بهار خیلی به من انرژی می‌دهد. همین‌طور که گل‌ها شاداب می‌شوند و مردم خوشحال هستند، من هم انرژی می‌گیرم.

هنوز هم عیدی می گیری؟

بله، چرا نمی‌گیرم؟ از مادرم عیدی می‌گیرم و بعد هم نوبت عیدی دادن من است.

در عیدی دادن خسیس که نیستی؟

نه، خدا را شکر خسیس نیستم. اگر خسیس بودیم که وضع‌مان بهتر از این بود.

برای سال نو چه آرزویی داری؟

سلامتی برای خودم و خانواده‌ام و ملت ایران، امیدوارم همه سختی‌ها تمام شود و ایرانی خوب و خوش و شاداب داشته باشیم.

یک خاطره جالب از نوروز؟

عید همیشه خاطره است و در کنار خانواده بودن خیلی خوش می‌گذرد. سال 64 یا 65 بود که بازی‌های لیگ قدس در گیلان بود و به فینال رسیدیم و قهرمان شدیم. در راه بازگشت به تهران بودیم که در جاده سال تحویل شد و خیلی‌خوش گذشت.

و یک خاطره بد؟

سال 57 من 13ـ 14 سال سن داشتم که 8 اسفند برادرم شهید شد و آن سال برای ما عید نبود.

یک دروغ 13 می گویی؟

مجتبی محرمی سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل می شود.

 

منبع خبر: ایلنا ، ایران ما

 

تبلت پیر کاردین مدل PC7518

title
3620000ريال

تاتو موقت شیمر (Glitter)

title
190000ريال

ست طراحی ناخن Salon Express

title
198000ريال

تبلت سیم کارت خور پیر کاردین مدل PC7558

title
4120000ريال

گوشی موبایل طرح آیفون 4S با سیستم عامل اندروید

title
4290000ريال

فروش ویژه گوشی موبایل طرح آیفون 5 با سیستم عامل اندروید

title
4450000ريال


 


:: امتیاز: نتیجه : 3 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 15

:: بازدید : 244


:: برچسب‌ها: دلم برای فوتبال تنگ شده , سرمربی تیم ملی , جام‌جهانی , محرمی , مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی , فوتبال , بازگشت به زندگی سالم , مربیگری , علمی , دنیای مربیگری , پرسپولیس و تیم ملی , پرسپولیس , تیم ملی , سرمربی تیم ملی مجتبی محرمی , سرمربی تیم ملی محرمی , مجتبی محرمی , مجتبی ,
نویسنده
نویسنده : myshop
تاریخ : [سه شنبه 12 فروردین 1393 ] [ 3:50]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
مینی پاور بانک جاسویچی تاریخ : یکشنبه 27 خرداد 1403
چراغ خورشیدی باغچه طرح شعله تاریخ : یکشنبه 27 خرداد 1403
ترازو آویز دیجیتال مدل لبخند تاریخ : سه شنبه 10 بهمن 1402
پیراشکی ساز تاریخ : سه شنبه 03 بهمن 1402
بخور سرد و خوشبو کننده فندکی داخل خودرو تاریخ : جمعه 17 آذر 1402
خشم علی پروین از بازگشت برانکو تاریخ : جمعه 17 آذر 1402
جوانمردی رونالدو مقابل پرسپولیس جهانی شد تاریخ : سه شنبه 07 آذر 1402
طوفان امروز پرسپولیس تاریخ : شنبه 27 آبان 1402
حمله به گل‌محمدی با آدرس اشتباه/ انتقاد از سرمربی پرسپولیس تاریخ : پنجشنبه 25 آبان 1402
مسی حسابی کتک خورد!!! تاریخ : چهارشنبه 10 آبان 1402
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 1124
کل نظرات کل نظرات : 18
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 22
تعداد اعضا تعداد اعضا : 18

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 1,221
باردید دیروز باردید دیروز : 708
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 2
بازدید هفته بازدید هفته : 6,523
بازدید ماه بازدید ماه : 20,897
بازدید سال بازدید سال : 113,246
بازدید کلی بازدید کلی : 688,262

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.142.197.102
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir